Returnering
Vi har gjort det nemt at sende varer retur!
Vi tager med glæde imod returneringer og tilbagebetaler varer i deres oprindelige stand inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre. Læs venligst nedenstående retningslinjer før kontakt, reklamation eller returnering.
Returseddel
Varer som skal returneres, skal være i original emballage og forsvarligt indpakket.
Som kunde hos os, skal du selv betale for returfragten.
Download retursedlen her: Returseddel
Hvis din returnering godkendes, refunderer vi den pris, du betalte
for varen. Returneres hele ordren, refunderes købsfragten ligeledes
(hele ordrens beløb).
Returlabel
Du har mulighed for at købe returlabel via linket nedenfor.
GLS
Retur label koster 49,- kr. KLIK HER
Bemærk: vi har op til 14 dages behandlingstid, gældende fra den dag vi har modtaget din returpakke.
Returadresse
Alle forsendelser til Gamingsticks.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset.
Pakker skal sendes direkte til:
Gamingsticks.dk
Nørregade 2A
6960 Hvide Sande
Afsendelse
Du har ansvaret for de varer, du sender retur, indtil vi modtager dem.
Derfor er det en god idé at sende retur som pakke og få track &
trace nummer som bevis for afsendelsen.
Produktet skal returneres pænt, i original emballage. Der må ikke skrives på emballagen eller påsættes mærkater på emballagen.
Bemærk: der skal altid sendes med alm. omdeling når du returnere, da
vi ikke modtager pakker fra pakkeshop og ikke pakker sendt pr.
efterkrav.
Pakker skal sendes direkte til:
Gamingsticks.dk
Nørregade 2A
6960 Hvide Sande
Ombytning
Ønsker du at ombytte noget til en anden farve eller størrelse, så send den uønskede vare retur og afgiv en ny ordre.
Retur blanket kan hentes via linket her (RETUR BLANKET).
Tilbagebetaling
Når varen er modtaget retur, og den er blevet kontrolleret, refunderes
købsprisen til din konto indenfor maksimalt 14 dage. Vi refunderer
pengene til samme betalingskort som blev anvendt ved købet. Bemærk det
kan tage op til 2 bankdage før pengene er gået på din konto.
Læs mere om vores handels og leveringsbetingelser, samt returregler lige her.
En retur kan tage op til 14 dage at
behandle efter modtagelse. Bemærk at du som kunde selv er ansvarlig for
at vi modtager pakken/varerne. Gem track and trace nummer, så pakken kan
følges, så du kan fremvise bevis for returneringen. Venligst afsend
returvareren hurtigst muligt og senest 14 dage efter, du har fortrudt.
Bemærk: Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet fordi:
- Du reelt har taget varen i brug
- Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
- Du har håndteret varen på en anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varens art, egenskaber mv.
- Du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.
24 måneders reklamationsret
Det er vigtigt for os, at de varer du modtager, er fejlfri ved leveringen.
Du har 2 års reklamationsret på samtlige produkter på fabrikations- og
materialefejl (mangler). På vores batterier ydes der dog kun 6 måneders
reklamationsret, da batterier betragtes som en sliddel, hvis levetid
afhænger af måden hvorpå batteriet bruges og opbevares på. Al handel på
Gamingsticks.dk er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne.
Defekt vare
Hvis du mod forventning skulle modtage en defekt vare, så bedes du
kontakte vores kundeservice på Kundeservice@gamingsticks.dk hurtigst muligt og give en detaljeret beskrivelse af fejlen, meget gerne med billede/videodokumentation af problemet hvis muligt.
Efterfølgende vil det være muligt at få varen repareret, ombyttet,
pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete
situation.
Dette forudsætter selvfølgelig at reklamationen er berettiget
og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet
eller anden skadeforvoldende adfærd.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte
eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe
vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamere
Lovgivningen siger at man skal reklamere indenfor “rimelig tid”. Vi
anbefaler at vores kunder reklamere så hurtigt som muligt, så vi sammen
kan få løst fejlen hurtigst muligt.